BAHÇE KEYFİ

Evi anlattım ama bahçeden bahsetmemek olmaz. 
Benim ayağım toprağa değmeli. Yalınayak basmalı hem de.
Çok genç yaştan beri bahçeli evlerde oturuyorum. Apartman katları, güvenlikli siteler bana göre değil.
Ben geceleri bahçeyi sularken, toprağı koklamalıyım. Diktiğim çiçeklerimi kıran kedilerimin arkasından koşturmalıyım. Geceleri çöpümü çıkarmalıyım. Ağaçtan meyva toplamalıyım.
Bu anlamda inanılmaz şanslıyım. İstanbul' un göbeğinde, boğazda bahçeli bir eve sahibim.
Herkezin emekliliğine ertelediği, güneyde bir ev sahibi olma hayalini, ben burada gerçekleştirdim.



İlk taşındığımız aylar, daha çimler yeni çıkıyor

Bu yolun taşlarını tek tek kendimiz döşedik. Aradaki desenleri yaparken, Bodrum Dibekli Hanın yollarında çektiğim fotoğraflardan yararlandım

Bazen iyi ki çok büyük bahçemiz yok diyoruz. Her hafta çimleri biçmek gerekiyor

Mayıs ayı yaklaşıyor

Erguvanlar, leylaklar ve mor salkımlar. Bunlar Boğaz' da yazın gelişini duyurur

Petunyaları yeni ekmişim.

Bu sediri ve sehpaları sevgilim yaptı. İki kişi rahat rahat yatıp kitap okuyabiliyor.

Duvardaki nazarlığı, eski bir tencere kapağını kullanarak yaptım.

Sulamak inanılmaz önemli

Erguvanların güzelliği muhteşem

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

KARAVAN HAYATINA BAŞLANGIÇ

ODA İÇİNE BANYO YAPMAK

KARAVANDA İLK GÜN