1 Eylül 2012 Cumartesi

BENİM YATAK ODAM

Herşey yerine yerleştiği zaman, benim de o evle işim bitiyor. Bu evde de öyle oldu.
Yukarıdan aşağı alıcı gözü ile dolaşıyorum evi. Ne ekleyecek, ne de çıkaracak bir şey var. Artık ne koysam fazlalık olacak.
Evde eşyaların yerini değiştirmeye bayılırım. Belki de bu yüzden boyun fıtığı sahibi oldum.
BİR EVİN TAMAMEN SON ŞEKLİNİ ALDIĞINI şöyle anlıyorum.  

Ne yaparsam yapayım, yine aynı düzene dönüp, artık üzerine bir şey koyamadığım nokta, benim için o evle işimin bittiği nokta oluyor.

Bunu anlamam, artık oradan taşınmam, evi satma zamanımın da geldiği anlamını taşıyor.
İşte size evin son fotoğrafları
.  
Önce yatak odası ile başlayalım.


Evin en geniş yeri burası. Bir katın neredeyse tamamını kaplıyor. Karşıda gördüğünüz duvarın arkasında duş bölümü ve tuvalet var.

Üç tarafı geniş pencereler ile çevrili bir cumbanın içine yerleştirilmiş bir küvette yatmanın keyfi ne ile ölçülebilir sizce


Bu dolap 35 senedir bende , bir eşi de Mocan Yalısında var

Fransız balkonu önüne yerleştirilmiş bir jozephinde kitap okumak ayrı bir keyif

Burası giyinme bölümüne geçiş

Kapakları olmayan dolaplar, bakınca herşeyi birden görmenizi sağlar


Yatak odası evin en üst katında olduğundan, tavan kirişlerini de açıkta bırakarak kimi yerlerde 6 metreye çıkan derinlikler yakaladık. Bizim gibi sigara içen bir çift için bu önemli bir detay.( keşke bırakabilsek)
Nasıl? Beğendiniz mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder