ESKİ LASTİKLERDEN NELER YAPILIR?

Saat sabahın altı buçuğu. Hiç uyumadım, nedense uykum kaçtı.
Yatakta dönüp duruyordum. Aklım o konudan çıkıp, bu konuya takılmakla meşguldü.
Hangi düşünce sıçraması sırasında oluştu bilmiyorum ama, kendimi arabaya yaz lastikleri alınması gerektiğini düşünürken buldum.
Ne kadar falan tutar diye düşünürken de, eski lastiklerin hala bahçede olduğu aklıma geldi.

Sahi ben onları niye saklamıştım?

Bu yaz onlardan bahçeye değişik çiçek köşeleri yapmak için elbette.........

Alın size değişik uygulamalar.


benim yapmayı düşündüğüm bu
 









içine saksı bile oturtabilirsiniz



boyanınca çok güzel duruyor














daha farklı amaçlarla da kullanabilirsiniz isterseniz.........


İşte size neşeli bir salıncak


Koltuk bile olabilir

Buna bayıldım
Muhteşem puflar
 
 
Bisikletiniz için park yeri olabilir













Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

KARAVAN HAYATINA BAŞLANGIÇ

ODA İÇİNE BANYO YAPMAK

KARAVANDA İLK GÜN